سرپرست مدیرعاملی استقلال با انتقاد از بلاتکلیفی ۶۰ روزه فدراسیون، تأکید کرد که با توجه به وضعیت جدول و همکاری آبیها، اهدای قهرمانی به این تیم مطالبهای منطقی است.
به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز یکشنبه ۳۱ خرداد، علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نشست خبری برگزار کرد و در آن نسبت به برخی اقدامات اخیر فدراسیون برای نحوه تعیین نماینده ایران در لیگ قهرمانان اعتراض کرد. تاجرنیا که البته شب گذشته، در شبکه اجتماعی ایکس به طور مفصل به این موضوع پرداخته بود، امروز نیز بیشتر در این باره صحبت کرد.
برای خواندن ادامه مطلب روی اینجا کلیک کنید.
دستهبندیها
دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید