خانه / مطالب برگزیده رسانه‌ها / ما عدالت می‌خواهیم

ما عدالت می‌خواهیم

ما عدالت می‌خواهیم

رئیس هیات مدیره استقلال به رویکرد فدراسیون فوتبال درباره فصل ۰۵-۱۴۰۴ لیگ برتر و جام حذفی فوتبال انتقاد کرد و این رویکرد را عادلانه ندانست.

 

به گزارش ایسنا، علی تاجرنیا، رئیس هیات مدیره و سرپرست مدیرعاملی این باشگاه امروز (یکشنبه) در نشستی مطبوعاتی درباره تصمیمات فدراسیون فوتبال در قبال برگزاری فصل ۰۵-۱۴۰۴ لیگ برتر و جام حذفی انتقاداتی مطرح کرد. او مدعی است که فدراسیون فوتبال از زمان توقف لیگ برتر رفتاری تبعیض‌آمیز داشته است.

 

برای خواندن ادامه مطلب روی اینجا کلیک کنید.

بازنشر در شبکه‌های مجازی

دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید