سه بازیکن باشگاه استقلال با دعوت کادر فنی تیم ملی امید، در اردوی آمادهسازی این تیم حضور خواهند داشت.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و با اعلام فدراسیون فوتبال، سعید سحرخیزان، اسماعیل قلیزاده و ابوالفضل زمانی به اردوی تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند.
این اردو از ششم تا پانزدهم تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار میشود و ملیپوشان دعوتشده زیر نظر کادر فنی برنامههای آمادهسازی خود را دنبال خواهند کرد.
باشگاه استقلال ضمن تبریک به این سه بازیکن، برای آنها در اردوی تیم ملی امید آرزوی موفقیت و درخشش دارد.
دستهبندیها
دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید