خانه
/ آخرین خبرها

/ دومین جلسه مدیران رسانه‌ای باشگاه استقلال برگزار شد

visual-reports3
visual-reports0
visual-reports1
visual-reports2
visual-reports3
visual-reports0

دومین جلسه مدیران رسانه‌ای باشگاه استقلال برگزار شد

دومین جلسه مدیران رسانه‌ای باشگاه استقلال بعدازظهر امروز با حضور مهدی واعظی مدیر رسانه‌های باشگاه، مدیران هماهنگی، محتوا و پایش روابط‌عمومی و همچنین مدیران رسانه تیم‌های مختلف باشگاه استقلال برگزار شد.


 

به گزارش روابط‌ عمومی باشگاه استقلال، در ابتدای این نشست که در ادامه روند سامان‌دهی فعالیت‌های رسانه‌ای باشگاه و با هدف ارتقای کیفیت اطلاع‌رسانی و یکپارچه‌سازی خروجی رسانه‌ای تیم‌ها تشکیل شد، مهدی واعظی ضمن مرور دستاوردهای نشست نخست بر اهمیت ایجاد ساختار منظم رسانه‌ای در تمامی تیم‌های ورزشی باشگاه تأکید کرد و مدیر رسانه هر تیم را حلقه ارتباطی اصلی میان تیم‌ها، هواداران و رسانه مرکزی دانست.


 

بررسی و تکمیل ساختار وظایف مدیران رسانه


 

در این جلسه نسخه تکمیلی «شرح وظایف مدیر رسانه تیم‌های ورزشی» ارائه و بررسی شد. بخش‌های اصلی این سند شامل:


 

پوشش رسمی و دقیق تمرینات، مسابقات، مصاحبه‌ها و اطلاعیه‌ها

تولید محتوا بر پایه هویت بصری و لحن رسانه‌ای باشگاه

ثبت و آرشیو محتوای اختصاصی از تمرینات و مسابقات

مدیریت ارتباط با رسانه‌های بیرونی و پاسخ‌گویی سازمان‌یافته

نظارت بر گفت‌وگوهای بازیکنان و مربیان با رسانه‌ها

مدیریت حضور خبرنگاران در تمرینات و مسابقات


 

طرح دیدگاه‌ها، چالش‌ها و پیشنهادهای مدیران رسانه تیم‌ها


 

در بخش مهمی از جلسه، مدیران رسانه تیم‌های مختلف نیز به بیان درخواست‌ها، چالش‌ها و پیشنهادهای عملیاتی خود پرداختند. موضوعاتی مانند نیاز به ابزارهای به‌روزتر برای تولید محتوا، تسهیل دسترسی به اطلاعات فنی تیم‌ها، هماهنگی بیشتر با کادرهای اجرایی، و همچنین توسعه استانداردهای مشترک در پوشش خبری مورد بررسی قرار گرفت. پیشنهادهای ارائه‌شده برای تصمیم‌گیری و اجرای مرحله‌ای در دستور کار رسانه باشگاه قرار گرفت.


 

در ادامه جدول جدید تقسیم کار میان «سایت رسمی»، «تلگرام» و «اینستاگرام» ارائه شد؛ مدل به‌روزشده‌ای که هدف آن یکپارچه‌سازی روند اطلاع‌رسانی و جلوگیری از انتشار پراکنده محتوا است.


 

ارائه برنامه افزایش بازدهی رسانه‌های باشگاه


 

در بخش پایانی جلسه، برنامه ارتقای Impression و افزایش تعامل مخاطبان تشریح شد:

تولید ریلزهای هفتگی و ماهانه با رویکرد مهارتی، چالشی، واکنشی و احساسی

ساخت ویدئوهای سینماتیک از مسابقات

اجرای چالش‌های مهارتی و نظرسنجی‌های هدفمند

تولید آیتم‌های واکنشی از بازیکنان و هواداران


 

به این ترتیب دومین نشست مدیران رسانه‌ای باشگاه استقلال با تأکید بر انسجام بیشتر، افزایش سرعت و کیفیت اطلاع‌رسانی و اجرای مرحله‌ای مصوبات به پایان رسید.

دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید