ملاقات دکتر علی عسکری با کاروان استقلال
به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس که برای سفری کاری باید تهران را ترک میکرد، ساعتی زودتر از زمان پرواز خود به فرودگاه مهرآباد تهران رفت تا با بازیکنان و کادرفنی جدید استقلال دیداری داشته باشد.
دکتر علی عسکری پس از خوش و بش با بازیکنان استقلال، به آنها خسته نباشید گفت و برای آنها در ادامه رقابتهای لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا آرزو موفقیت کرد.
مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس همچنین به اعضای کادرفنی جدید استقلال خوشامد ویژه گفت و برای آنها در دوره جدید فعاليتشان در پر افتخارترین باشگاه ایرانی قاره آسیا آرزوی موفقیت کرد.
دکتر علی عسکری در بخشی از صحبتهای خود با موسیمانه، گفت: ما میخواهیم استقلال با هدایت شما به جایگاه واقعی خود یعنی صدر جدول و موفقیتهایی که باعث شادی هواداران میشود، برسد.
مراسم معارفه سرمربی و کادر فنی جدید استقلال روز جمعه در تهران برگزار خواهد شد تا پیتسو موسیمانه فعالیت خود را با تیم فوتبال استقلال به صورت رسمی آغاز کند.
فرا رسیدن عاشورای حسینی تسلیت باد
فرا رسیدن تاسوعای حسینی تسلیت باد
استقلال، حامی تیم ملی و یوزهای آسیایی
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی مازندران
سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی
قرارداد بختیاریزاده با استقلال امضا شد
حضور پیشکسوتان اعتبار دوره را بالا برد؛ اصغرخانی: برای مدارس فوتبال وحدت رویه ایجاد میکنیم
تاجرنیا: وقتی امکان برگزاری تورنمنت سهجانبه وجود دارد، چرا لیگ و جام حذفی برگزار نمیشود؟
توقف تلخ آبیها؛ برد استقلال در لحظات پایانی پرید