ما عدالت میخواهیم
رئیس هیات مدیره استقلال به رویکرد فدراسیون فوتبال درباره فصل ۰۵-۱۴۰۴ لیگ برتر و جام حذفی فوتبال انتقاد کرد و این رویکرد را عادلانه ندانست.
به گزارش ایسنا، علی تاجرنیا، رئیس هیات مدیره و سرپرست مدیرعاملی این باشگاه امروز (یکشنبه) در نشستی مطبوعاتی درباره تصمیمات فدراسیون فوتبال در قبال برگزاری فصل ۰۵-۱۴۰۴ لیگ برتر و جام حذفی انتقاداتی مطرح کرد. او مدعی است که فدراسیون فوتبال از زمان توقف لیگ برتر رفتاری تبعیضآمیز داشته است.
برای خواندن ادامه مطلب روی اینجا کلیک کنید.
فتاحی: استقلال طبق آییننامه قهرمان لیگ است
۶۰ روز است بلاتکلیفیم! مطالبات تاجرنیا از فدراسیون: قهرمانی لیگ، ادامه جام حذفی
فلاحتزاده: استقلال شایستهترین تیم برای قهرمانی در لیگ و حذفی است
نوری: جام حذفی باید برگزار شود/ فدراسیون از تیم خاص نترسد!
تاجرنیا: همکاری با سیدورف اشتباه بود
آخرین وضعیت خلیفه و آسانی از زبان تاجرنیا
تاجرنیا و پروندههای حقوقی و مجوز حرفهای استقلال
تاجرنیا: جام حذفی ۱۰ روزه چرا برگزار نمیشود؟
توضیحات تاجرنیا درباره مذاکره با محمد خلیفه