سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
سه بازیکن باشگاه استقلال با دعوت کادر فنی تیم ملی امید، در اردوی آمادهسازی این تیم حضور خواهند داشت.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و با اعلام فدراسیون فوتبال، سعید سحرخیزان، اسماعیل قلیزاده و ابوالفضل زمانی به اردوی تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند.
این اردو از ششم تا پانزدهم تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار میشود و ملیپوشان دعوتشده زیر نظر کادر فنی برنامههای آمادهسازی خود را دنبال خواهند کرد.
باشگاه استقلال ضمن تبریک به این سه بازیکن، برای آنها در اردوی تیم ملی امید آرزوی موفقیت و درخشش دارد.
فرا رسیدن تاسوعای حسینی تسلیت باد
استقلال، حامی تیم ملی و یوزهای آسیایی
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی مازندران
اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی
قرارداد بختیاریزاده با استقلال امضا شد
حضور پیشکسوتان اعتبار دوره را بالا برد؛ اصغرخانی: برای مدارس فوتبال وحدت رویه ایجاد میکنیم
تاجرنیا: وقتی امکان برگزاری تورنمنت سهجانبه وجود دارد، چرا لیگ و جام حذفی برگزار نمیشود؟
توقف تلخ آبیها؛ برد استقلال در لحظات پایانی پرید
باید در سطح مدیریتی ثبات داشته باشیم؛ پاشازاده: با جمع شدن فوتبال خیابانی تکنیک هم از ایران رفت