خانه / تلویزیون استقلال / دومین آمریکایی هم آبی پوش شد
دومین آمریکایی هم آبی پوش شد

دومین آمریکایی هم آبی پوش شد

۲۳ شهریور ۱۴۰۴

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، سابریا دین گارد آمریکایی ۲۳ ساله و‌ ۱۷۰ سانتی‌متری بسکتبال و بازیکن برتر لیگ کالج های آمریکا به استقلال پیوست.

کار های مربوط به اخذ ویزای سابریا نیز همچون شیا در حال پیگیری است و پیش‌بینی می‌شود او تا روز جمعه هفته جاری برای عقد قرارداد و شرکت در تمارین وارد ایران شود.

باشگاه استقلال به نمایندگی از هواداران به خصوص علاقه‌مندان به بسکتبال، پیشاپیش حضور این بازیکنان جدید در کشور عزیزمان ایران را گرامی می‌دارد.