پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت هموطنان در حمله رژیم صهیونیستی
باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، شهادت جمعی از هموطنان و مقامات کشورمان در پی حمله ناجوانمردانه رژیم اشغالگر را به ملت شریف ایران و خانوادههای داغدار تسلیت میگوید.
این واقعه تلخ، بار دیگر ذات پلید و ددمنش رژیم کودککش صهیونیستی را آشکار ساخت و نشان داد که این رژیم اشغالگر، هیچ بویی از انسانیت نبرده و تنها به دنبال ترویج خشونت و ناامنی در منطقه است.
باشگاه استقلال ضمن ابراز همدردی عمیق با بازماندگان این حادثه دلخراش، از خداوند متعال برای شهدای گرانقدر علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارد. همچنین، این باشگاه همراه با آحاد ملت ایران، این اقدام تروریستی و ددمنشانه را به شدت محکوم کرده و بر لزوم برخورد قاطع مجامع بینالمللی با عاملان و حامیان این جنایات تأکید میکند.
نام و یاد شهدای راه وطن گرامی باد.
فرا رسیدن عاشورای حسینی تسلیت باد
فرا رسیدن تاسوعای حسینی تسلیت باد
استقلال، حامی تیم ملی و یوزهای آسیایی
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی مازندران
سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی
قرارداد بختیاریزاده با استقلال امضا شد
حضور پیشکسوتان اعتبار دوره را بالا برد؛ اصغرخانی: برای مدارس فوتبال وحدت رویه ایجاد میکنیم
تاجرنیا: وقتی امکان برگزاری تورنمنت سهجانبه وجود دارد، چرا لیگ و جام حذفی برگزار نمیشود؟
توقف تلخ آبیها؛ برد استقلال در لحظات پایانی پرید