نمک بر زخم هواداران نپاشید!
در شرایطی که استقلال روزهای حساسی را در فصل نقل و انتقالات پیش رو دارد و آماده بازی حساس سوپرجام برابر تراکتور و همچنین حضور در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر میشود برخی مدیران اسبق باشگاه به جای تلاش برای ایجاد همدلی و اتحاد در مجموعه استقلال، طبق روال گذشته با طرح انتقاداتی که به نظر میرسد صرفا با هدف تسویه حساب شخصی مطرح میشود فضای هواداری استقلال را دچار نگرانی و تشویش میکنند.
لذا انتظار میرود که این عزیزان با در نظر گرفتن شرایط حساس استقلال از طرح مسائلی که موجب نگرانی و دلواپسی مضاعف هواداران و مجموعه استقلال خواهد شد خودداری کرده و در این موقعیت به تقویت روحیه تیم و طرح موضوعاتی بپردازند که ماحصل آن به کسب نتایج مطلوب و آرامش استقلال مُنتج شود.
مسلما پرداختن به اختلافات کهنه و حمله به ارکان باشگاه در این برهه حساس نه تنها کمکی به استقلال نخواهد کرد بلکه حکم نمک پاشیدن به زخم هواداران استقلال را دارد که هر روز با امید و اشتیاق، در فضای مجازی و رسانه ای به دنبال اخبار امیدوارکننده از تیم محبوبشان هستند.
فرا رسیدن عاشورای حسینی تسلیت باد
فرا رسیدن تاسوعای حسینی تسلیت باد
استقلال، حامی تیم ملی و یوزهای آسیایی
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی مازندران
سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی
قرارداد بختیاریزاده با استقلال امضا شد
حضور پیشکسوتان اعتبار دوره را بالا برد؛ اصغرخانی: برای مدارس فوتبال وحدت رویه ایجاد میکنیم
تاجرنیا: وقتی امکان برگزاری تورنمنت سهجانبه وجود دارد، چرا لیگ و جام حذفی برگزار نمیشود؟
توقف تلخ آبیها؛ برد استقلال در لحظات پایانی پرید