برگزاری نخستین جلسه مدیران باشگاه استقلال در سال ۱۴۰۵
اولین جلسه مدیران باشگاه استقلال در سال ۱۴۰۵، با حضور رئیس هیئتمدیره و مدیران ارشد برگزار شد.
اولین جلسه مدیران باشگاه استقلال در سال ۱۴۰۵، با حضور رئیس هیئتمدیره و مدیران ارشد برگزار شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در پی درگذشت یکی از بستگان علی شفیعی، این باشگاه با صدور پیامی ضایعه مذکور را به وی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.
در دیدار رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و توانیابان با سرپرست مدیرعاملی استقلال، از حضور این باشگاه در بسکتبال با ویلچر تقدیر شد.
عضو هیئتمدیره
عضو هیئتمدیره
بازیکنان تیم بسکتبال آقایان باشگاه استقلال علیرغم وقفه در مسابقات تحت تاثیر حملات آمریکایی-صهیونی، تمرینات خود را با جدیت دنبال میکنند.
با اعلام آتش بس در جنگ تحمیلی اخیر، سازمان لیگ فوتسال نیز نسبت به برگزاری هفته پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول اقدام خواهد کرد.
سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر استقلال زنجان، کاپ کسبشده توسط این تیم را تحویل داد.