نوری: سکوت کمیته انضباطی عجیب است

نوری: سکوت کمیته انضباطی عجیب است

مشروح صحبت‌های محمد نوری پیشکسوت استقلال با سایت این باشگاه:

این پیشکسوت استقلال درباره بازی با ذوب آهن گفت:

این بازی تلنگری بود که غرور را کنار و دل هواداران را در دربی شاد کنند. دربی بازی خاصی است و بازیکنان باید تمرکز داشته باشند و تمرکزشان را حفظ کنند. بازی با ذوب را از ذهنمان خارج کنیم. استقلال در آسیا سربلند بود و سر گروه سختترین گروه بود. باید همه حمایت کنیم تا کادرفنی و بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشند. با توجه به پتانسیلی که داریم، می‌توانیم برنده شویم و این سه امتیاز حساس را کسب کنیم. من دلم روشن است که بتوانیم برنده باشیم.

وی افزود: فرهاد مجیدی در آسیا کار سختی را انجام داد و راحت نشان دادن کار بی انصافی است. من به ایشان و دستیارانش خسته نباشید می‌گویم. او بازیکنی دربی باز بود و امیدوارم که جمعه هم موفق باشد. ان‌شاءالله پیروزی در آن بازی دور از دسترس نیست.

نوری در پایان با ابراز تعجب از برخوردهای دوگانه در فوتبال ایران، گفت:
در دربی سال 73 که من هم در آن بازی کردم، بلافاصله بعد از بازی با دستور موقت بازیکنان محروم شدند. چرا الان شاهد این اتفاق نیستیم؟ اینکه کمیته انضباطی هیچ اقدامی نکرده جای تعجب است. چون قبل از دربی است؟ نگرانند بازیکنان پرسپولیس برای دربی نباشند؟ حق را باید به حقدار دهند و ملاحظه را کنار بگذارند. متاسفانه حق استقلال همیشه خورده شده و انصافا اگر یک طرف آن بازی استقلال بود، چند محروم داشتیم؟ اینکه برخی درباره یک تیم، صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، برای همین سکوت‌های بی موقع است و امیدوارم این مسائل را دیگر شاهد نباشیم.