آخرین اخبار از آکادمی باشگاه استقلال

آخرین اخبار از آکادمی باشگاه استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آکادمی استقلال در راستای تحقق اهداف فرهنگی اقدام به برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ناشنوایان که راهی مسابقات مهمی است نموده تا کمک شایانی به موفقیت تیم ملی ناشنوایان کند.

همچنین روز جمعه نونهالان استقلال به مصاف تیم منتخب کودکان کار خواهد رفت که از اهداف این مسابقه عام المنفعه کمک به کودکان کار و استعداد یابی از بین این کودکان است.

وی در ادامه انجام امور عام المنفعه و تحقق برنامه‌های فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف مدیر عامل استقلال، احمد مددی و مدیر آکادمی اعلام کرد.

لازم به ذکر است آکادمی استقلال در سال جاری بهترین نتایج را با قهرمانی در رده امید و نوجوانان و مدعی بودن در سایر رده‌ها همچنین پیروزی در چهار دربی را کسب کرده است.

فریادشیران درباره وضعیت دو رده سنی این باشگاه، اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات دو تیم جوانان و نونهالان را زیر نظر سرمربی بادانش‌مان، حسین صدر محمدی آغاز کرده‌ایم و تیم جوانان صدرنشین این رده یک بازی عقب افتاده در پیش دارد و آینده سازان تیم نونهالان در رده سوم جدول قرار دارد و دو بازی از فصل قبل دارد. همچنین دو تیم  همچون امید و نوجوانان در بهترین شرایط فنی قرار دارند.