به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، شاگردان فرهاد مجیدی عصر جمعه 24 اردیبهشت ماه با گل آل کثیر با نتیجه یک بر صفر در دربی مغلوب حریف خود شدند.

در دقیقه یک مسابقه در شرایطی که داور مسابقه می توانست یک پنالتی مسلم را به نفع استقلال اعلام کند از این موضوع چشم پوشی کرد. آبی ها در ادامه مسابقه در نیمه اول نیز فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند اما در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد اما توپ برگشتی از شوت مغانلو با ضربه آل کثیر دروازه استقلال را باز کرد تا به این ترتیب آبی ها از حریف خود عقب بیفتند. در ادامه مسابقه نیز شاگردان مجیدی فرصت های زیادی برای جبران گل خورده داشتند اما بد شانسی باعث شد تا این موقعیت ها تبدیل به گل نشود. در جریان این مسابقه بهزاد غلامپور از کادرفنی استقلال با کارت قرمز جریمه شد و سیاوش یزدانی و محمد نادری نیز از سوی داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند(60 شیخ دیاباته)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی(90 محمد دانشگر)، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور(80 داریوش شجاعیان)، مهدی قائدی، ووریا غفوری، ارسلان مطهری(90 آرمان رضمانی) و هرویه میلیچ(60 فرشید اسماعیلی)