به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از پیروزی برابر ذوب آهن با حضور در نشست خبری گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم یکی از زیباترین بازی های استقلال در هفته های اخیر را داشتیم و بازیکنان فوق العاده بودند و خیلی خوب کار کردند اما باز هم مشکل دو بازی قبلی را داشتیم و از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی افزود:در بازی با ذوب آهن و پرسپولیس نیز مستحق شکست نبودیم. در موقعیت سازی بسیار خوب عمل می کنیم اما از موقعیت ها به خوبی استفاده نمی کنیم. باید با بازیکنان صحبت کنم تا این مشکل را برطرف کنیم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. در هفته های پایانی لیگ هستیم و مسابقات فشرده هستند و در بازی ها موقعیت های زیادی به دست نمی آید. در نیمه دوم 4-5 موقعیت صد در صد داشتیم اما استفاده نکردیم. از بازیکنانم راضی هستم و به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های بعدی موفق باشیم.

مجیدی در واکنش به عدم شادابی استقلال بعد از مسابقات آسیایی، افزود: این اتفاق طبیعی است. یک تورنمنت بسیار سخت بود و تیم های خوبی حضور داشتند. تیم ما در بازگشت با اکثریت بازیکنان خسته رو به رو بود. دربی پیش رو داشتیم و بازیکنان ما توان زیادی گذاشتند. تیم ما واقعا خسته است و بازیکنان شادابی قبل از تورنمنت را ندارد. فاصله بازی ها کم است و زمان ریکاوری اندک اما تلاش می کنیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم تا به فرم قبل باز گردیم.

سرمربی استقلال درباره تغییر برنامه این تیم تصریح کرد: این موضوع و تغییرات برنامه برای ما تغییری ایجاد نمی کند.

او درباره تغییر سبک استقلال در نیمه دوم گفت: با تعویض خود روند بازی را تغییر دادیم و آن چیزی که در ذهن ما بود به خوبی اجرا شد.

مجیدی درباره غیبت دیاباته در این دیدار اضافه کرد: از ایشان خبری ندارم و بعد از دربی او را ندیدم اما کادر پزشکی به من گفتند ایشان مصدوم است و در حال فیزیوتراپی می باشد.