آغاز به کار رده نوباوگان استقلال

آغاز به کار رده نوباوگان استقلال

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر حرفه‌ای شدن باشگاه و تایید فیفا و AFC جهت تشکیل تیم‌های پایه‌ای نوباوگان باشگاه استقلال، آکادمی این باشگاه با مدیریت ناصر فریاد شیران اقدام به تشکیل تیم‌های زیر ۸، زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال نموده است.

شایان ذکر است که جهت استعدادیابی تمام امکانات ورزشگاه امام رضا بصورت رایگان در اختیار این نو آموزان و نوباوگان آینده ساز و با استعداد قرار گرفته و بازیکنان زیر نظر مربیان با دانش و دارای مدرک بین المللی و آسیایی آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند.

تیم‌های آکادمی به منظور گرامی داشت بزرگان و پیشکسوتان استقلال در هر رده سنی به اسم بزرگانی مانند حجازی، جانملکی، پورحیدری، احدی، مظلومی، عارف قلی زاده، آقایان دانایی‌فرد نام گذاری شده است و روی پیراهن بازیکنان چاپ خواهد شد.

هم اکنون نزدیک ۱۰۰ بازیکن در رده نوباوگان در حال آموزش و تست‌های اولیه هستند و امید است تا با حمایت‌های باشگاه بتوانیم گام مثبتی در جهت بازیکن سازی و پشتوانه سازی جهت کم کردن هزینه‌های سنگین جذب بازیکنان ایرانی و خارجی در آینده برداریم.

شایان ذکر است از ابتدای حضور فریادشیران در آکادمی، تیم های نوباوگان کارشان را آغاز و زیر نظر حسین صدر محمدی سرمربی تحصلیکرده فوتبال ایران با همکارانش مسئولیت این کار ارزشمند و مانا را عهدار هستند.