مصطفوی: با استقلال مشکل دارید؟

مصطفوی: با استقلال مشکل دارید؟

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با نفت آبادان گفت: تیم ما از ابتدا سوار و مسلط بود و با تدابیر آقای مجیدی تیم بازی را کنترل کرد و توانست موقعیت های زیادی خلق کند. قوانینی که ما از فوتبال می شناسیم با قوانینی که آقایان داور اجرا می کنند متفاوت است. مگر می شود سه مرتبه در یک مسابقه، موقعیت منتج به گل را برای ما اشتباه کنند؟ مگر می شود در همه بازی ها این اتفاق رخ بدهد. آقایان اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، این کار را انجام دهند تا ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم. اگر حرفی بزنیم نیز ما را محروم می کنند و جریمه سنگین در نظر می گیرند. مگر می شود پنالتی واضح ما را نگیرند و بازیکن ما را محروم کنند؟ موقعیت صد در صد گل ما را آوانتاژ ندادند. آن چیزی که ما می دانیم این است که کارت زرد و قرمز را می توان بعد از موقعیت داد.

وی افزود: گل صد در صد درست ما را نیز آفساید گرفته اند. مگر این تیم هوادار ندارد؟ چند بازی این اتفاق رخ داده است؟ مگر کادرفنی ما زحمت نمی کشند و انسان نیستند؟ تا چه اندازه نا عدالتی و نابرابری؟ آقایان داور شما تا چه زمانی می خواهید بدون عدالت قضاوت کنید. سر تیم ما را هر بازی در زمین می برند و ما می گوییم قشنگ بازی کردیم و موقعیت خلق کردیم اما نمی شود سه بازی متوالی این اتفاق رخ بدهد و در یک مسابقه سه اتفاق رخ دهد. این ماجرا تا کی ادامه دارد؟ با تیم ما مشکل دارید؟ روند به شکلی است که گویا یک برنامه است. نمی توانیم فنی صحبت کنیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و از تک تک بازیکنان برای زحمتی که در این شرایط آب و هوایی انجام دادند، تشکر می کنیم اما برای این داوری ها متاسفیم.

مربی استقلال در واکنش به تغییرات ترکیب دو تیم، اضافه کرد: راجع به ترکیب آقای مجیدی تصمیم می گیرد. ما میلیچ و نادری را در سمت چپ داریم که هر دو کارآمد و توانا هستند.

مصطفوی در ادامه درباره تفاوت در برنامه ریزی لیگ، بیان کرد: با شما موافق هستم و فدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را به ما تحمیل کرده است. 6 بازی در 3 روز انجام دادیم و شرایط مسابقات را دیده اید و می توانستند به شکل دیگری مسابقات را برگزار کنند. این برنامه ریزی باعث شد تا تیم ما خسته باشد و کیفیت بازیکنان افت کند اما یک سری مسابقات از شرایط دور بودند و کیفیت بازی ها افت کرده است. وقتی اجبار است که تیم ملی باید 4 روز یک بار در بحرین بازی کند، نمی شود برای تیم ها بازی گذاشت.

وی در بخش بعدی صحبت های خود تصریح کرد: بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان، کمیته انضباطی جلسه ای برگزار نکرد. در بازی ما و پیکان، پیکان در 4 نوبت تعویض کرد اما در بازی با سایپا 6 تعویض کرد. بازی سایپا سه بر صفر شد اما بازی ما هیچ اتفاقی رخ نداد. قرار نیست حق ما داده شود و این موضوع در تمامی تصمیمات فدراسیون وجود دارد. غیر از تاسف چیز دیگری نمی توانم بگویم. امیدوارم در این مورد رویه برای تیم ما متفاوت نباشد.