به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز (پنجشنبه) تیم‌های استقلال و پیکان در مصافی تدارکاتی برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب اولیه استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، متین کریم‌زاده، محمد نادری، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی.

ترکیب اولیه پیکان: محمد دریس، سامان فلاح، آرمان قاسمی، دانیال ماهینی، امیرحسین جدی، حسین پور امینی، اسماعیل بابایی، محمد خدابنده‌لو، محمد ستاری، امین درویشی و رضا حبیب‌زاده.

اولین فرصت بازی برای خدابنده‌لو در دقیقه ۲۳ ایجاد شد و این بازیکن با حسینی تک به تک شد اما شوت او را حسینی با واکنشی به موقع دفع کرد.

در دقیقه ۲۷ بازی سیاوش یزدانی از استقلال و امیر روستایی از پیکان با نظر داور اخراج شدند و با توافق مربیان، به جای این دو نفر، نفرات جایگزین به میدان رفتند.

برای استقلال سینا خادمپور به جای یزدانی وارد زمین شد.

آرمان رمضانی پاس در عمق آرش رضاوند را با یک شوت دقیق به گل نخست استقلال در دقیقه ۳۶ تبدیل کرد.

با آغاز نیمه دوم آرش داجلیری و رشید مظاهری به جای متین کریم‌زاده و سید حسین حسینی وارد زمین شدند.

پاس در عمق مهدی‌پور در دقیقه ۵۰ برای مطهری با فرار این بازیکن از تله آفساید همراه شد تا این مهاجم با یک شوت از بالای سر دروازه‌بان پیکان، گل دوم را به ثمر برساند.

چهار تعویض همزمان برای استقلال در دقیقه ۵۵

سبحان خاقانی، عرفان گل‌محمدی، بابک مرادی و سعید مهری به جای آرمان رمضانی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی مهدی‌پور وارد زمین شدند.

گل اول برای پیکان، علیرضا کوشکی در دقیقه ۵۸ با فرار به عمق دفاع استقلال در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال در دقیقه ۶۳ با شوت دیدنی سعید مهری همراه شد ولی دروازه‌بان پیکان توپ را از کنج دروازه بیرون کشید.

فرصت عالی گلزنی برای پیکان در دقیقه ۶۵ ولی رشید مظاهری شوت بازیکن پیکان در دهانه دروازه را راهی کرنر کرد.