احمد مددی مدیرعامل واعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز چهارشنبه با حضور در صندوق کارآفرینی امید با مدیرعامل صندوق دیدار و گفتگو کردند.

بنابر اعلام احمد مددی مدیرعامل استقلال و نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی، این دو مجموعه بزودی با عقد تفاهم نامه همکاری و با استفاده از برند و لوگو باشگاه استقلال و همکاری کسب وکارهای مورد حمایت صندوق، بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای پوشاک را با تامین مالی و حمایت ها و پشتیبانی صندوق راه اندازی خواهند کرد.

احمد مددی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم در این باره گفت: تلاش کردیم تا کاری ماندگار برای باشگاه انجام دهیم و با این اقدام، باشگاه استقلال مانند تمامی باشگاه های مدرن و حرفه ای فوتبال دنیا، دارای فروشگاه اختصاصی خواهد شد که محلی برای تامین درآمد پایدار است. افق دید ما در این اقدام کوتاه مدت نیست و مطمئنا با شروع این طرح و در آینده نزدیک و دور، شاهد اثرات خیر آن برای هواداران باشگاه بزرگ استقلال هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی علاقه مندان، هواداران و پیشکسوتان می توانند برای تاسیس شعبات این فروشگاه با مراجعه به باشگاه و دریافت معرفی نامه، برای دریافت تسهیلات پنج میلیارد ریالی جهت تاسیس فروشگاه اقدام کنند که زمان و نحوه آن از رسانه‌های رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

نوراله زاده درباره دیگر تسهیلات این طرح برای هواداران استقلال افزود: دراین تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید در نظر دارد با تاسیس فروشگاه های زنجیره ای استقلال و ارائه کارت اعتباری خرید به هواداران با همکاری اپلیکیشن به هواداران، بتوانند از امکانات و تولیدات موجود در فروشگاه های زنجیره ای استقلال از محصولات باکیفیت استفاده کنند.

نوراله زاده در بخش بعدی صحبت‌های خود عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید همواره یار و یاور افتخارآفرینان ورزشی، هنری، علمی و... بوده و در طول 4 سال گذشته از آنها و تولید کنندگان تجهیزات و لوازم ورزشی و باشگاه های ورزشی در کشور حمایت های بسیاری انجام داده است.

شايان ذكر است؛ صندوق کارآفرینی امید با حمایت از کسب‌و‌کارهای خرد، دانش‌بنیان و ... در سال‌های اخیر فعالیت گسترده و چشمگیری در تمامی استان‌های کشور انجام داده است.

مأموریت صندوق کارآفرینی امید تجهیز سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه و کاربر با محوریت فعالیت های کارآفرینانه، نیازهای منطقه ای، توسعه کسب و کارهای IT محور؛ بر اساس شیوه های جهانی شبکه سازی کسب و کارهای بازارمحور نظیر خوشه ها و زنجیره های ارزش در کشور برای اطمینان از پایداری کسب و کارها و هدفمندی تسهیلات پرداختی است.