به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با الهلال عربستان گفت: خیلی خوشحالم که در باشگاه الوصل حضور دارم و خاطرات بسیار خوبی با این باشگاه دارم و از همه مهمتر با آدم های بسیار خوبی مانند راشد بهلول مدیر باشگاه الوصل کار کردم. از باشگاه الوصل تشکر ویژه می کنم زیرا در این یک هفته که در اینجا حضور داریم تمام امکانات را در اختیار ما گذاشتند و با ما کمال همکاری را انجام دادند.
وی در ادامه افزود: در مورد بازی فردا باید بگویم که می دانیم بازی بسیار سختی داریم. از نظر من تیم الهلال بهترین تیم عربستان است و ما سعی کردیم در هفته گذشته روی تمام نقاط تیم عربستانی کار کنیم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.
سرمربی استقلال در بخش بعدی صحبت های خود عنوان کرد: باید رو راست این نکته را بگویم که با مشکلات و کارشکنی های زیادی به این بازی رسیدیم ولی خیلی قاطعانه به هواداران استقلال این پیام را می دهم که مطمئن باشند بازیکنان این تیم با تمام وجود فردا برای تیم استتقلال و هواداران آن بازی خواهند کرد.
فرهاد مجیدی در واکنش به سوال خبرنگار حاضر در نشست خبری درباره مشکلات استقلال، گفت: در مورد مشکلات تیم، نه تنها من، بلکه بازیکنان نیز تصمیم گرفتند که به مشکلات فکر نکنیم و تمام تمرکز روی بازی فردا است. سوالات زیادی در ذهن ما وجود دارد که بدون جواب است. دوره مقدماتی بازی ها در عربستان برگزار شد و ما در گروه بسیار سختی حضور داشتیم. من در همان جا از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کردم. بازی ها به بهترین شکل ممکن انجام شد و ما با زحمت بازیکنان به عنوان تیم اول صعود کردیم و الان حق ما این است که در خانه خود بازی کنیم؟ چرا در ایران بازی نمی کنیم؟ من جواب این سوال را نمی دانم. 10 روز قبل تیم ملی سوریه در ایران بازی کرده است. چه تفاوتی میان بازیکنان سوریه و الهلال است؟ ما دبی را انتخاب کردیم زیرا هواداران ایرانی زیادی حضور دارند اما بازی باز هم بدون تماشاگر شد و اگر فردا برنده باشیم، مرحله بعدی مسابقات باز هم در عربستان است. دلیل این موضوع را نمی دانم.