یزدانی: دلیلی برای موفق نشدن نداریم

یزدانی: دلیلی برای موفق نشدن نداریم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سیاوش یزدانی مدافع استقلال با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با الهلال گفت: خیلی خوشحالم که در این مرحله از بازی های آسیایی حضور داریم و یک تجربه شگفت انگیز برای من است. با یکی از تیم های بزرگ آسیا بازی داریم و این دیدار به ال کلاسیکو آسیا معروف است. ما از یک گروه خیلی سخت صعود کردیم که سخت ترین گروه مرحله مقدماتی بود و اکنون با انگیزه و اراده اینجا حضور داریم.
وی در بخش بعدی صحبت های خود تصریح کرد: چند بازیکن اصلی و با تجربه که در مرحله مقدماتی حضور داشتند را از دست دادیم و بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند. همچنین لیگ ما هنوز شروع نشده و بازی های زیادی انجام ندادیم اما این ها دلیل نمی شود ما موفق نشویم. ما اینجا نماینده مردم ایران و ملت خود هستیم و امیدوارم از حق مردم ایران دفاع کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم.
یزدانی در پاسخ به این سوال که چرا شما به عنوان بهترین بازیکن استقلال در تیم ملی به میدان نرفتید، گفت: تیم ملی ایران بازیکنان بسیار بزرگی دارد. اکثر بازیکنان ملی پوش ایران، لژیونر هستند و من نیز بعد از مصدومیت طولانی مدت، به اردوی تیم ملی دعوت شدم و این موضوع منطقی است که من در این اردو برای تیم ملی بازی نکردم و در نهایت همه چیز به نظر سرمربی باز می گردد. هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. من به عنوان بازیکن استقلال دوست دارم نماینده خوبی برای باشگاهم در تیم ملی باشم.