به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب‌آهن به شرح زیر است:

بازی؟

بازی ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان را دیده‌ایم. آن‌ها تیم بسیار خوب، جوان و دونده‌ای هستند. برای پیروزی در بازی فردا نیاز داریم که تمرکز خود را حفظ کنیم و بازی را مدیریت کنیم. امیدوارم با یک بازی زیبا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

مصدوم و محروم؟

بابک مرادی به علت سرما خوردگی حضور ندارد و محرومی هم نداریم.

احتمال رسیدن استقلال به امتیاز ۱۱۰۰ در بازی فردا؟

از این احتمال اطلاعی نداشتم. به هرجهت مربیان دیگری در استقلال بوده‌اند که زحمت کشیده‌اند و امتیازات را به دست آورده‌اند. امیدوارم این رکورد در بازی فردا شکسته شود و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست آوریم. چیزی که برای خودم مهم است، این است که هر پیروزی که استقلال به دست می‌آورد، تیم به دست آورده است و هر رکوردی که رقم می‌خورد با تلاش همه بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه است. همیشه پیروزی‌ها را سهم همه می‌دانم و امیدوارم این اتفاق فردا هم رخ دهد.

احتمال جذب بازیکن جدید؟ 

هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم، از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

احتمال بازی کردن کوین؟

ان‌شاءالله اگر تا فردا صبر کنید، می‌بینید که بازی می‌کند یا نه.

ایجاد موقعیت از طرف استقلال؟

بازی قبلی، بازی اول بود و همه تیم‌ها نه فقط استقلال در بازی اول مشکل دارند. بعد از بازی قبلی هم گفتم که در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم ولی در نیمه دوم موقعیت ایجاد کردیم و پنالتی ما هم از دست رفت ولی خوشحالم که در روز بدمان هم توانستیم پیروز شویم.