مجیدی: جان مادرتان VAR را بیاورید

مجیدی: جان مادرتان VAR را بیاورید

 مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از مصاف با نساجی به شرح زیر است:

بازی؟

نیمه اول چند موقعیت داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. تیم نساجی هم بازی بسته‌ای را ارائه کرد. البته آن‌ها هم فرصت‌هایی داشتند ولی در کل بازی زیاد خوبی نبود. اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی شویم.

حضور تماشاگران؟

جا دارد از هوادارنمان عذر خواهی کنیم که امروز در استادیوم شاهد گل نبودند و خود من و بازیکنان از حضورشان انرژی گرفتیم ولی متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم. جا دارد از آن‌ها عذرخواهی کنم.

بازی امروز؟

تیم ما امروز خوب بازی نکرد ولی امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم. من یک صحبتی با مسئولین دارم. جان مادرتان، جان بچه‌هایتان، VAR را به فوتبال بیاورید. هفته پیش دو امتیاز سر گل سالم تیمم که مطهری به ثمر رساند را گرفتید. امیدوارم آقای فغانی هم انقدر شجاعت و جسارت داشته باشند که بابت پنالتی امروز که اعلام نکرد، عذرخواهی کند. دقیقا همین صحنه برای تیم ملی اتفاق افتاد و پنالتی گرفتند. جلوی چشمش پنالتی رقم خورد و نگرفت. البته من توجیهی برای خوب بازی نکردن تیمم ندارم ولی امیدوارم این اتفاق رخ دهد. الان در کشورهای درجه سه آسیا هم VAR وجود دارد. مسئولان لطفا این تکنولوژی را وارد کنند.

تغییرات در تیم؟

تغییرات زیادی نداشتیم. ما به خاطر اینکه غفوری سه روز به دلیل سرماخوردگی تمرین نکرده بود، از او استفاده نکردیم. از مهاجمان تیمم هم راضی هستم و عملکرد خوبی داشتند. طبیعی هست که بازیکن وقتی وارد فضای جدید می‌شود، احتیاج به زمان دارد تا عملکرد خوبش را نشان دهد.

فرصت سوزی استقلال در دو هفته اخیر؟

به هر جهت بازی قبلی اگر داور گل ما را می‌گرفت و بازی در دقیقه ۶۰ دو بر صفر می‌شد، الان این سوال را نمی‌پرسیدید. امروز هم اگر فغانی پنالتی را اعلام می‌کرد و تیمم برنده می‌شد، این سوال را مطرح نمی‌کردید. توجیهی برای عملکرد بازیکنان من نیست ولی می‌شد این ۴ امتیاز را می‌گرفتیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری ارائه کنیم.