محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان، گفت: اصلا صحبت ما در خصوص داوری بهانه نیست. ما در این بازی آنقدر فرصت داشتیم که بدون اشتباهات داوری هم بتوانیم برنده شویم و این انتقاد اول به خود ماست ولی دو پنالتی مسلم استقلال در این بازی سوخته شده و متاسفانه می‌بینیم که یک سری تیم‌های دیگر هم هستند که اشتباهات داوری را مربوط به خودشان می‌بینند در حالی که ما نمی‌بینیم انقدر اشتباهات داوری ملموس برای آن‌ها رقم بخورد.

شاید باید ما هم مثل تیم پیکان با لپ‌تاپ اینجا حاضر می‌شدیم و به شما صحنه‌ها را نشان می‌دادیم. دیدم آقای نوید مظفری هم گفته‌اند دو پنالتی مسلم استقلال گرفته نشده است. دومی هند واضحی بود. این سریال اشتباهات آقای اکبریان است علیه استقلال. اگر بخواهم تک تک بشمارم، از گل باقری به صنعت نفت و پنالتی در دربی بگویم و وقت شما را بگیرم. واقعا آدم نمی‌داند چه بگوید.

پس از صحبت‌های محمد نوری‌فر، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال صحبت کرد و گفت: در کل بازی خوبی بود. فکر می‌کنم به اندازه شش بازی قبل ایجاد موقعیت کردیم. متاسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و تیم صنعت نفت روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و یک امتیاز از ما گرفت. بازیکنانم تلاش خود را کردند و تنها ایرادمان این بود که در زدن ضربات آخر دقت کافی را نکردیم. حالا آقای نوری‌فر بحث داوری را گفتند. دو پنالتی ما را نگرفتند. اشکالی ندارد. فکر نمی‌کنم چیز مهمی در داوری ما باشد. دو پنالتی که زیاد تاثیری در نتیجه ندارد. داوران ما اینجوری داوری می‌کنند. به نظرم با توجه به اتفاقات دو سال پیش، می‌توانستند بازی دیگری را به اکبریان بدهند. تصمیم گرفتند به هرحال قبل دربی این کار را بکنند. ما هم اصلا نفهمیدیم. هیچ تاثیری هم دو پنالتی در نتیجه ندارد.

وی درباره عملکرد بازیکنانش، اظهار کرد: من از همه بازیکنان تیمم راضی هستم. تلاش خود را کردند. تنها ایراد ما در زدن ضربات آخر بود که خوب عمل نکردیم. 

مجیدی در پاسخ به سوالی درباره تیم صنعت نفت هم گفت: فقط بازی با پرسپولیس و گل‌گهر را دیدم. جوانان خوبی در این تیم هستند و آبادان بازیکنان تکنیکی خوبی دارد و در ادامه راه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.