استقلال قاطعانه از سد پدیده گذشت

استقلال قاطعانه از سد پدیده گذشت

‍تیم فوتبال استقلال با ارائه یک نمایش برتر مقابل پدیده، موفق شد میزبان خود را با حساب سه بر صفر شکست دهد.

برای استقلال، جعفر سلمانی، رودی ژستد و آرمان رمضانی گلزنی کردند.

در نیمه اول استقلال در دقیقه ۱۲ توسط جعفر سلمانی به گل اول دست یافت. کار ترکیبی خوب آبی‌پوشان فرصت خوبی برای سلمانی ایجاد کرد تا این بازیکن با یک شوت گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۲ آرمان رمضانی می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما شوت او در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پدیده راهی اوت شد. یک دقیقه بعد از این فرصت، فشار بی امان آبی‌پوشان، فرصت شونزنی خوبی برای ژستد ایجاد کرد تا این مهاجم گل دوم را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه اول، ارسال یک کرنر از سوی مهدی‌پور در دقیقه ۴۳ با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد تا استقلال به گل سوم دست پیدا کند و نیمه اول با برتری سه گله شاگردان فرهاد مجیدی به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، تیم استقلال بازهم بر بازی مسلط بود و حملات مختلفی را روی دروازه پدیده طراحی می‌کرد ولی کم دقتی بازیکنان استقلال در زدن شوت یا دادن پاس نهایی مانع از فرصت گلزنی جدی‌ روی دروازه حریف شد تا اینکه شوت دیدنی حسین‌زاده در دقیقه ۶۲ با واکنش دروازه‌بان پدیده راهی کرنر شد.

در دقیقه ۶۷ ضربه برگردان بازیکن پدیده را سید حسین حسینی با واکنشی دیدنی دفع کرد.

در اواخر بازی تیم استقلال فرصت‌هایی برای گلزنی داشت که از آن‌ها استفاده نکرد، از جمله فرصت حسین‌زاده و یامگا که شوت‌های این دو بازیکن راهی اوت شد تا این مصاف با پیروزی سه بر صفر استقلال به پایان برسد.