پیش از آغاز نشست خبری فرهاد مجیدی، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال، در خصوص حذف این تیم از آسیا گفت: خبر ناراحت کننده‌ای که از مد‌ت‌ها قبل قابل پیش‌بینی بود، اتفاق افتاده و در این ساعات هواداران، بازیکنان، کادرفنی استقلال ناراحت هستند و حتما همکاران من در باشگاه استقلال طی ساعات آینده در خصوص حذف باشگاه از آسیا صحبت‌ خواهند کرد.

وی افزود: جا دارد یک تشکر هم از سرمربی محترم باشگاه مس رفسنجان بکنم که امروز در اینجا حاضر شدند و نشست خبری را در ورزشگاه آرارات برگزار کردند.

▫️مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان:

وضعیت استقلال؟ 

بعد از بازی با آلومینیوم، تمرینات و جلسات خوبی با بازیکنان داشتیم و با توجه به اینکه بازی خوبی را در مقابل آلومینیوم ارائه نکردیم، تلاش می‌کنیم با یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم.

وریا غفوری؟

بله خوشبختانه با ما تمرین کردند و شرایط بازی را دارند.

حذف از آسیا و تاثیر بر روی تیم؟

من خواهش می‌کنم درباره این موضوع فردا و بعد از بازی مفصل صحبت کنیم. الان چون فردا بازی داریم، ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم.

غایبان در بازی فردا؟

خوشبختانه همه بازیکنان را در اختیار داریم.

گل خوردن در آخرین دقایق؟

شرایط فوتبال است و چیزی نیست که فقط برای ما رقم بخورد. بزرگترین تیم‌های دنیا هم ممکن است در دقایق آخر امتیاز از دست بدهند. ما در بازی گذشته نمایش خوبی نداشتیم و یک سری از بازیکنان خسته بودند و شرایطمان جوری بود که نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم. یکی از هدف‌هایی که امسال داشتم این بود که بر خلاف سال‌های گذشته امتیازات را در نیم فصل اول به دست بیاوریم. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید و دو بازیکن خارجی که یکی از آن‌ها آسیایی است و ممکن است دو بازیکن لیگ برتری هم به جمع ما اضافه شوند، شرایط را بهتر کنیم. یعنی طوری بازی کنیم که هواداران استقلال انتظار دارند. خیلی از بازی‌ها را برده‌ایم ولی فردای بازی به بازیکنان گفته‌ام باشگاه استقلال ساختاری دارد که همه توقع بازی زیبا دارند و تفکرات من خیلی به تفکرات هواداران استقلال نزدیک است و مسلما در نیم فصل دوم شرایط ما بسیار بهتر می‌شود.

فشردگی بازی‌ها؟

این شرایط برای همه است و باید به آن احترام بگذاریم. گفتم که در بازی‌ قبلی چند بازیکن ما به من گفتند که خستگی مانع از ارائه کیفیت خوبشان شد.