نشست رئیس هیئتمدیره باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۱۶
دکتر علی تاجرنیا، رئیس هیئتمدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با دکتر کاشانیپور، شهردار منطقه ۱۶ تهران دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، این نشست با حضور جمعی از مدیران ارشد باشگاه استقلال و شهرداری منطقه ۱۶ در محل شهرداری برگزار شد.
در این جلسه طرفین با توجه به قرار گرفتن ورزشگاه مرغوبکار استقلال در محدوده منطقه ۱۶ تهران، درباره راههای گسترش همکاری، تعامل و همافزایی میان باشگاه استقلال و شهرداری، توسعه زیرساختهای ورزشی، افزایش نشاط اجتماعی، حمایت از ورزش بانوان و بهرهگیری از ظرفیتهای مشترک برای ارتقای فعالیتهای ورزشی و فرهنگی گفتوگو و تبادل نظر کردند.
در جریان این دیدار شهردار منطقه ۱۶ تهران ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از برنامههای باشگاه استقلال، بر همکاری همهجانبه شهرداری در راستای بهبود شرایط و توسعه امکانات ورزشگاه مرغوبکار تأکید کرد.
فرا رسیدن عاشورای حسینی تسلیت باد
فرا رسیدن تاسوعای حسینی تسلیت باد
استقلال، حامی تیم ملی و یوزهای آسیایی
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی مازندران
سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی
قرارداد بختیاریزاده با استقلال امضا شد
حضور پیشکسوتان اعتبار دوره را بالا برد؛ اصغرخانی: برای مدارس فوتبال وحدت رویه ایجاد میکنیم
تاجرنیا: وقتی امکان برگزاری تورنمنت سهجانبه وجود دارد، چرا لیگ و جام حذفی برگزار نمیشود؟
توقف تلخ آبیها؛ برد استقلال در لحظات پایانی پرید