جام قهرمانی بسکتبال در ویترین افتخارات استقلال جا خوش کرد
صبح امروز علیرضا پوربافرانی با حضور در باشگاه و دیدار با دکتر علی تاجرنیا، جام قهرمانی تیم بسکتبال استقلال را به ویترین افتخارات آبیها اضافه کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با قهرمانی تیم بسکتبال مردان استقلال در رقابتهای انتخابی غرب آسیا، ششمین جام طلایی فصل برای خانواده بزرگ استقلال به دست آمد.
پیش از این تیمهای فوتسال، بسکتبال و گلف زنان، هندبال کازرون و کشتی فرنگی قم از استقلال موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند و پس از آنها شاگردان مهران شاهینطبع نیز فصل گذشته را با ایستادن بر سکوی نخست به پایان رساندند.
در همین راستا، صبح امروز سرپرست تیم بسکتبال استقلال با حضور در ساختمان باشگاه و دیدار با رئیس هیئتمدیره، جام قهرمانی و تندیس این تیم را به خانواده بزرگ آبیپوشان تقدیم کرد.
دکتر علی تاجرنیا نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه بسکتبال استقلال، برای آبیپوشان در ادامه مسیر و حضور در رقابتهای آسیایی آرزوی موفقیت کرد.
فرا رسیدن عاشورای حسینی تسلیت باد
فرا رسیدن تاسوعای حسینی تسلیت باد
استقلال، حامی تیم ملی و یوزهای آسیایی
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی مازندران
سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی
قرارداد بختیاریزاده با استقلال امضا شد
حضور پیشکسوتان اعتبار دوره را بالا برد؛ اصغرخانی: برای مدارس فوتبال وحدت رویه ایجاد میکنیم
تاجرنیا: وقتی امکان برگزاری تورنمنت سهجانبه وجود دارد، چرا لیگ و جام حذفی برگزار نمیشود؟
توقف تلخ آبیها؛ برد استقلال در لحظات پایانی پرید