هواداران عزیز آبی دل
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، به اطلاع میرساند مراسم «مقام نخست» که مقرر بود پنجشنبه شب به مناسبت پایان رقابتهای لیگ برتر فوتبال و با حضور مهمانان، کادر فنی و اعضای تیم و هواداران گرامی در مجموعه تاریخی باغ فردوس و موزه سینما برگزار شود، با وجود استقبال گسترده و ارزشمند هواداران عزیز، با توجه به شرایط موجود کشور برگزار نخواهد شد.
باشگاه ضمن قدردانی صمیمانه از همراهی، محبت و حمایت همیشگی هواداران شریف، از لغو این برنامه پوزش میطلبد و امیدوار است در فرصتی مناسب، امکان برگزاری مراسمی در شأن خانواده بزرگ باشگاه استقلال ایران فراهم شود.
اطلاعات تکمیلی در خصوص برنامههای آتی از طریق رسانههای رسمی باشگاه اطلاعرسانی خواهد شد.
روابط عمومی
باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال
فرا رسیدن عاشورای حسینی تسلیت باد
فرا رسیدن تاسوعای حسینی تسلیت باد
استقلال، حامی تیم ملی و یوزهای آسیایی
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی مازندران
سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی
قرارداد بختیاریزاده با استقلال امضا شد
حضور پیشکسوتان اعتبار دوره را بالا برد؛ اصغرخانی: برای مدارس فوتبال وحدت رویه ایجاد میکنیم
تاجرنیا: وقتی امکان برگزاری تورنمنت سهجانبه وجود دارد، چرا لیگ و جام حذفی برگزار نمیشود؟
توقف تلخ آبیها؛ برد استقلال در لحظات پایانی پرید